Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Úvod »SLEDOVÁNÍ MRTVÉHO ÚHLU» SYSTÉM MONITOROVÁNÍ MRTVÉHO ÚHLU SBS-1


        

SYSTÉM MONITOROVÁNÍ MRTVÉHO ÚHLU SBS-1

STEELMATE

skladem

 

Dostupnost: DO TŘÍ DNŮ
Číslo produktu: SBS-1
naše cena bez DPH: 4 290,08 Kč
naše cena s DPH (21 %):
5 191,00 Kč

do košíku:
  ks  

Systém monitorování mrtvého úhlu STEELMATE, signalizuje řidiči že už je předjížděný jiným vozidlem z levé nebo pravé strany. Řidiči zapomínají na vizuální kontrolu jízdního pruhu za vozidlem - v mrtvém úhlu, předtím než se zařadí. Systém snižuje pravděpodobnost vzniku fatální dopravní nehody při předjíždění a řazení se do jízdních pruhů. SBS-1 je homologován a vyvinut ve spolupráci s výrobcem automobilů.


Vlastnosti:

  • významně sníží riziko nehody při změně jízdního pruhu vozidla
  • optimalizované algorytmy
  • vizuální a zvuková signalizace (zvuková může být vypnuta)
  • detekuje vozidla které se pohybují / přibližují z levé nebo pravé strany
  • odparkovaná vozidla v obou směrech nejsou detekována
  • pohybující se vozidla ve vedlejším protisměrném pruhu nejsou detekována
  • systém instalován ve vozidle které předbíhá, nedetekuje vozidlo které je předjížděné
  • pro vozidla s 12V nebo 24V systémem
  • proudový odběr: <300mA
  • po instalaci před používáním v provozu je třeba provést testovací jízdu

 

Senzor:

  • 79GHz mikrovlnný 2x
  • IP67 - vodotěsný
  • montáž bez vrtání děr pro senzory
  • minimální rozměry
  • dosah: do 5m
  • montážní výška: 55cm (+/- 10cm)
  • rozsah použití: rozdíl rychlostí vozidel (vzájomnná rychlost): od 5km/h do 40km/h

 

Upozornění: Při vyšší vzájemné rychlosti než 40km/h hrozí, že v okamžiku upozornění na přibližující se vozidlo, okamžitá vzájemná rychlost a vzdálenost již nemusí umožnit vyhnout se kolizi. Například při rychlostech 200km/h a 130km/h (což je extrémní rozdíl), pokud se řidič pomalejšího auta zařadí před rychlejší auto ze vzdálenosti například jen 6 metrů (systém na tuto vzdálenost ještě nesignalizuje že se přibližuje auto), vytvoří rychle se přibližujícímu vozidlu překážku náhlou a řidič rychlého auta už nebude mít možnost dostatečně zpomalit (o 70km/h na vzdálenosti 5metrů). Proto je nezbytné, aby se řidič vždy spoléhal na své schopnosti a řidičské zkušenosti. Toto zařízení nenahrazuje schopnost řidiče ovládat vozidlo a správně se rozhodovat při vedení vozidla.

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.